Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

Έχει αποδειχθεί πως ο μέσος άνθρωπος περνάει το χρόνο του στην τηλεόραση και δεν καταλαβαίνει το πόσος χρόνος περνάει από την ώρα που πάτησε το κουμπί του τηλεκοντρόλ.Κάπως έτσι τον κάνει να διψάει για σκανδαλιστικά κουτσομπολιά, ζουμερά ρεπορτάζ και παραπλανητικές διαφημίσεις κ.α.Όλα αυτά κάνουν τα ποσοστά των οικονομικών του που ξοδεύονται να αυξηθούν καθώς οι δελεαστικές διαφημίσεις τον κάνουν να πληρώσει το πρoϊόν που διαφημίζουν-όσο χαζό κι αν είναι αυτό...Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε προτού παραπλανηθούμε όλοι μας.Οι επιστήμονες μας έχουν ονομάσει homo sapiens(σοφός άνθρωπος).Θεωρώ ότι με αυτή τη συμπεριφορά μας απέναντι στην τηλεόραση, αυτή η επιστημονική ονομασία δεν στέκει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου